Thursday, March 01, 2007

Keboringan tahap gaban

Lama sudah aku tak update blog nie..sorilah kengkawan...arini aku keboringan..and tak tahu nak buat aper..aku pun decide nak update blog aku yg dah jadik sarang si spiderman...antara sebab2 aku dah lama aku tak update blog adalah kerana aku ketandusan ide-ide yg bernas and tak tahu aper nak ditype dalam blog nie...actually idea tue ader...tapi biler bukak ajer blogger punyer dashboard trus aku keBLANKan....tapi arinie adalah satu kejayaan bagi aku..pasal aku dah berjaya mengatasi sindrom tersebut..let's start with aper progress aku dan family aku setakat nie...

1st aku nak citer pasal anak aku si adriana aleeya itu...skang nie banyak dah kemajuan dier...dier dah bleh membebel bahasa german dier dgn sungguh lancar skali..pastu dah bleh berdiri..jalan tue bleh aaa..tapi cam pegang pada something aaa..pastu gigi pun dah start tumbuh 2 bijik...besar plakkz tue gigi dier...cam gigi wabbit....aku nie kat rumah telah menjadi equipment latihan dier utk memanjat..satu lagik yg paling best tentang aleeya nie..biler aku balik rumah...dier cam trus merangkak ke pintu dan menuju ke arah aku...aduhaiii...ilang letih papa...ehhehehe..aku rasa cam cepat ajer masa berlalu...anak aku dah besar dah...aku pulak still macam dulu...still ngan perangai kebudak-budakan..bleh ker camtu ekk kekawan???...aku buntu...aku rasa cepat aleeya membesar sbb aku banyak menghabiskan masa kat opis...kena keje...maybe sbb itu kot...sori aleeya and mama...papa harap aleeya paham ekk...

pastu plakkz skang nie..aku pun obses ngan photography..camera aku...aku dah start amik gambar org kawen dah...pengalaman tue..tq pada kawan aku..si jojet...dier banyak bagi peluang kat aku untuk menambah pengalaman...slalu gak ikut dier amik gambar wedding...stakat nie dah 3 kali...and more to come after this...insyaallah...so..kekawan sumer..kalau nak tgk hasil keje kitorang bleh laa ke http://geraniumphoto.fotopages.com .....tapi aku still blaja lagik..banyak jugak forum aku masuk..banyak jugak aku masuk website2 yg berkaitan ngan fotografi..kekadang tue rasa nyesal tue ada jugak..naperlaaa aku tak terjun kat bidang fotografi nie awal2 lagik kan....tapi takper...itu semua ada hikmahnya...btol tak?..

oklah kekawan..aku dah kepenatan nie..nnt2 aku berceloteh lagik yer...byeee...

1 Comments:

Blogger Miss Moon said...

Senul update la lagi ....letak gambar2 ...pastuh citer pengalaman ...pasti best di baca

12:30 PM  

Post a Comment

<< Home