Wednesday, May 30, 2007

Berita Yg tak berapa Baik Dariku

Susahnyaa nak jadik penyampai utusan nehh..especially sesuatu yg tak berapa baik..hmmm..thats life laa kan...takper...aku nak memberitahu kekawan semua...pada hari ahad yg lepas..ayah mertuaku telah jatuh sakit diserang stroke...pada ahad ptg tue aku...anne ngan aleeya bergegas ke muar lepas dapat tahu berita tue from adik ipar aku...ermmm...kitorang stay kat sana sampai ari selasa...pastu aku terpaksa balik ke KL kerana aku terpaksa bekerja...anne ngan aleeya ditinggalkan kat sana..aku buat camtu atas sbb utk menemankan mak mertua aku tue...ermmm..sriyes beb..mmg sebak biler aku tgk keadaan pak mertua aku..aku sendiri pun tak dapat nak menahan air mata aku dari mengalir...yerlaa kan..aku rasa cam baru ajer..aku cam berborak ngan dier...aku rasa 2-3 minggu yg lepas rasanya...time tue tgk dier cam sihat walafiat..tetiba ajer aku tengok...biler aku balik ke muar..isk...mmg cam tak caya ajer...tapi takperlahh..aku doakan semoga ayahku cepat sembuh...kami semua sayang ayah....dalam masa aku tgh menaip nie pun air mata aku nehh tak berhenti2 berlinang....mmg aku tak dapat nak tahan...sriyesly mmg sedihh...

Labels:

3 Comments:

Blogger Miss Moon said...

Moga Ayah Anne cepat sembuh . Mmg la sedey Hasnol mertua pun cam mak ayah sendiri .

Aku baru tahu , tuh pun Sutan yg bagitau , lepas Shimie bagitau . Ramai yg tak tahu neh . Moga Anne kuatkan semangat ya

9:31 AM  
Blogger happy2gether said...

Israf, Mai pun dpt tau dr Anna, Mai doakan abah Anne akan cepat sembuh, Mai dah saksikan my Aunt kena stroke sblm ni, dia memerlukan sokongan ahli keluarga utk sembuh, utk cuba bergerak dan yang pasti stroke ni kena cpt berubat, baik moden dan tradisional.Selalu urut2 dia dan suh dia kuat semangat, kalo Israf perasan Macik Mai ada dtg masa b'day Syasya aritu, yg putih melepak tu, tp tgn kiri dia masih tak boleh gerak, dia mmg rasa inferior n pelbagai coz dulu dia tailor,skrg mmg tak boley nak menjahit...tp alhamdulillah dah boleh begerak cam biasa...tp dia rajin pi berubat sana sini...Israf kena rajin tanya2kan orang utk berubat tau...insyallah masih ada harapan utk sembuh...Yg penting yakin dan usaha...Mai tumpang sedih...To Anne, hang on key...insyalah mendung akan berlalu...take care both of u ya!Keep holding on...

9:35 AM  
Blogger ...$weE+ 666... said...

Anne & Israf, takziah atas pemergian Ayah tersayang. Innalillah... I'm really sorry 4 ur loss. Arwah will live on in the hearts of everyone who loved him. In ur time of sadness, my heartfelt sympathy are with u my dear! Al-fatihah!

Thanks sbb personally call kak zie to inform.

7:22 PM  

Post a Comment

<< Home