Saturday, April 21, 2007

Kosong

Kosong..itulah aku sekarang nie..jiwa aku tak kacau lagik..tapi jiwa aku kosong...tatau kenaper?..mungkin sbb bosan..nasib baik kat tv nie ader cam rancangan rock show..layan aaa lagu2 diorang neh..tadik tgh bukak VC disturbed..pastu skang neh audioslave...perghhh..lega skett rasanya...baca2 blog kak zizie..hmmm..kak zizie..israf rasa kita neh cam lebih kurang ajer...in terms of mentaliti kita..the way we think..banyak benda nak kena pk...family aa..keje aa..macam2 aaa...banyak perjuanganku yg masih belum kuselesaikan lagik...ya allah ya tuhanku..berikanlah ku kekuatan utkku menghadapi dunia ini...aku hanyalah insan yg lemah dan banyak melakukan kesilapan..syukur alhamdulillah kerana menganugerahkanku keluarga,rakan yg amat memahami ku..yg menyokongku untuk meneruskan hidupku ini..sesungguhnya tanpa mereka siapalah aku ini...

Labels:

2 Comments:

Blogger ...$weE+ 666... said...

mmg adakalanya kita rasa kosong kan... kak zie faham... tima kasih baca blog kak zie, i've put ur blog link in my blog. selama ni kak zie tak tahu senul ada blog. ni dah tahu, bleh slalu jenguk. harapnyer kak zie jenguk nanti senul tak kosong lagi la... kak zie slalunyer pun 'enam enam enam' je, jarang la kosong... hehehe...

12:58 AM  
Blogger israf said...

ahahah..itu kak zizie punyer lucky number...saya punyer nak letak aper ekk..cool69..hue hue hue...

1:15 AM  

Post a Comment

<< Home