Friday, May 11, 2007

Rebel without a cause!!

Sbb aper ekk??..ader laa sbb something...maybe its to sensitive to say it in here..takut somebody terasa...sorry yer...i'm not tied with the f**in rules in my f**in blog...aku just nak meluahkan ajer aper yg aku rasa aku patut luahkan..anyway..its my own damn blog..ok..naper aku camnie??..ader laa sorang hamba allah neh..dok ngata memacam aaa kat hasil seni aku..naper aku tak puas hati??..hmmm...bukannya aku tak suka hasil keje aku dikomen..aku suka...tapi cam mmg menyakitkan hati aaa..sblm nehhh..aku cam terima ajer aper kritikan org semua..aku jadikkan semua kritikan tue sebagai sempadan to what i am today...bro..ko kalau nak komen pun beragak2 aaa skett bro..ko kalau hasil keje ko mmg superb..lain laa citer kan...ini cam cilaka jugak....and jgnlah nak berlagak yg ko tue power sangat bro...don't talk to me about all the RULES...aku kira khatam dahhh all the technical aspect that i need to know..skang nie its the matter of my shooting style...RULES are RULES BRO..and RULES ARE MADE TO BE BROKEN....keluarlah ko dari kelompok kemelayuan yg sungguh tipikal itu..think out of the box...gerakkan skett minda ko tue...fikir benda yg luar dari apa yg orang lain fikir...

Pada kekawan yg lain yg baca blog aku nehh...aku harap korang paham...aku takut ader laa suara-suara sumbang kat blakang yg dok ngata "isk..kalau tak tahan kena kritik tue..baik takyah bercampur ngan orang..dok dalam gua"...to hell with them...I am what I am..This is THE WAY I AM..and nobody can move me...if u are stick to the rules..and I am the REBEL...

-Forfeit the game...Before somebody else...Takes you out of the frame....Puts your name to shame...Cover up your face....You can't run the race....The pace is too fast...You just won't last-

Labels:

2 Comments:

Blogger ...$weE+ 666... said...

Sebelum kita mencari kekurangan orang lain, carilah kekurangan diri sendiri. Adakah kita cukup SEMPURNA untuk dibandingkan dengan orang lain?... Kalau jawapan nya YA, maka kita berbohong atau kita PERASAN.

Kerana tiada manusia yang SEMPURNA dalam dunia ini dan sentiasa ada yang perlu diperbaiki... wallahua'lam...

"Hakikatnya orang-orang yang menyayangi diri kita kerana kelebihan kita dan menerima segala kelemahan kita, sudah pastilah orang ini adalah sangat ikhlas menyayangi diri kita... INSYA ALLAH."

1:02 AM  
Blogger Mama Aleeya said...

betul kata kak ZZ tu...papa just teruskan jek usaha papa tu...jgn pedulikan anasir-anasir nie semua. Kita anggap jek dier sebagai kawan...lama2 dia faham ler. Hanya org yang ikhlas dan jujur akan memberi kritikan yang membina dan kritikan yang tak menyakitkan hati. sabo ekk...Insyallah..Allah tu maha kaya..

3:05 PM  

Post a Comment

<< Home