Tuesday, May 01, 2007

Its been 2 Years....

Sedar tak sedar dah dekat nak 2 tahun dah aku ngan bini aku bersama sebagai seorang suami isteri..dikurniakan seorang baby girl yg cukup laa teramat comel..aper lagik yg aku nak ekk??...sepanjang 2 tahun nehh..banyak benda yg berlaku..of course there's a hiccup here and there...tapi nampaknya kami berjaya mengharunginya...susah senang aku dier sentiasa berada di sisi aku..TQ sayang...banyak pengorbanan yg telah bini aku lakukan...support dier pun cukup kuat untuk menyokong aku mengharungi pahit manis hidup sebagai seorang suami..aku tahu..aku neh jarang ader rumah..al-maklumlah aku nehh keje shif..pastu ngan tugas sebagai seorang fotografer yg sedang belajar...dier tetap menanti kepulangan aku dgn penuh kesabaran..tak pernah sekalipun merungut aku jarang ada kat rumah...ermmm..itulah isteriku...bidadariku..FAUZANA ABD WAHAB...TQ for everything sayang..B sayang sangat kat sayang..semoga jodoh kita berkekalan hingga ke akhir hayat..I love u So much

Ermmm..aku korek2 collection lagu2 lama aku..aku jumpa satu lagu nehh...aku dedicate kan lagu nehh utk isteri aku...its a rock song from Silverchair...enjoice the lyrics yaa...kalau nak file lagu neh..jgn segan-silu mintak kat aku yer....

Across The Night
Across the night
It was the moon that stole my slumber
Across the night
I fell in love with people sleeping
And hugged a man's arthritic shoulder

I fell tired, asleep in a golden ocean
Your eyes perspired, a spike in my fascination

I don't mean to make you cry
But this feeling will run right through the night
And I'll only make you cry with these feelings
Sleepless, untamed without a leash on the light around me


{So let us be married and have another baby
Coz I don't wanna be lonely
I just wanna be alone
Yeh let's just get married shouting baby, baby, babies
"You'll never sleep at all"
But I don't wanna be lonely
Never seen the sunshine
From higher points than sunrise
I don't wanna be lonely
I just wanna be alone}

This part of the lyrics already done...ehehehehe...

4 Comments:

Blogger ...$weE+ 666... said...

dah dua tahun? congrats! bukan senang nak survive 2 tahun tu... dasat la senul punya karatz, kalah akak dik oiii... ni la kelebihan laki bini ada blog, layan internet... laki ku tu pemalas nak mengadap pc. hehe...

hepi anniversarry dear senul & anne! both of u deserved to be with each other. smoga cinta smakin indah dan segar... ok sambung nyanyi balik daniel john... hehehe...

8:47 PM  
Blogger happy2gether said...

Wah 2 thn dah korang ek? sekejap pejam celik dah 2 thn...uish, that part of the lyric have been done? adakah adik aleeya mungkin menyusul tiba? jeng! jeng!..ehehhe

Happy 2nd anniversary n semoga berkekalan ke hujung nyawa...amin!

11:41 AM  
Blogger Mama Aleeya said...

waduh....tersentuh liriknya...dlm lirik tu kata..i don't wanna to make u cry...i already cried...tq to my lovely hubby di atas kesungguhan dan kesabaran selama nie dgn sayang ekk... i proud to has a husband like u....and aleeya also proud too sbb dpt papa yang hebat mcm nie...insyallah semoga hubungan kita berkekalan dan bahagia sampai bila2..sori for all matter yang syg buat kat b selama nie...tq so much dear...i love the song...

p/s: kak zie, tqvm...
mai: adik aleeya blm muncul lg..huhuhu

1:49 AM  
Blogger Miss Moon said...

Happy 2nd Anniversary to Anne n Senul

12:55 PM  

Post a Comment

<< Home