Monday, April 02, 2007

I'm 27

Happy Birthday To me...happy birthday to me..happy birthday to me...huhuhuhuhu...dah 27 dahh aku...akhirnyaa..aper hadiah aku dapat??..aleeya nak masuk setahun...mama dier...dan last skali ialah flash camera aku...seriusly mmg beza sgt biler start pakai flash niee...ermmm..aku sbnrnya bukan nak citer pasal flash aper kejadahnya...aku terPK..aper aku dah buat selama 27 tahun nehh...??..tue ajer...aku baru lepas mengedit gambar yg diambik time Gath Tadik...tak banyak pun sebenarnya...tapi keje mengedit dier merenyah skett..sbb ader gambar aku amik pakai RAW format...settle keje tue..ader dalam 300 lebih keping lagik gambar menunggu aku di blakang tue...time afni kawen..aku ngan jojet official fotografernyaa...eheheheheh...so..gambar cam banyak giler utk diproses...slalunya aku akan buang mana yg tidak mengikuti QC yg dikehendaki..kira 1st level aku akan tapis...pastu biler sampai kat jojet dier akan tapis lagik...pastu pilih mana satu yg nak dicuci...ermmm..tue ler keje aku skang nie..part time junior-fotografer kepada jojet..blom senior lagjk pun...kalau jojet suruh jadik senior pasnie..aku taknak..sbb nama junior tue cam kiut teramat....huhuhuhuhuh....smalam lepas g rumah org kawen kat kajang..aku dan family aku pegi ke KLCC...berjalan-jalan...amik angin..CUCI MATA...dan shoplifting berbayor...ehehehehehee...kira weekend nie full laa jugak schedule aku nehh...ngan keje malam nyaa lagik..eheheheh..esok aku nak charge batt kat dalam badan aku sepuas-puasnyaa...sampai nak tido skang nie pun susah..kena tenangkan fikiran dulu baru tido...oklah kekawan..aku dah start merepek dah nie..ayat aku pun dah tunggang terbalik dah...aku nak melelapkan mata kejap...daaaaaaaaaaaa......





2 Comments:

Blogger J.J. said...

1st taim laaa gi KLCC pakai baju kebangsaan.. ikut aleeya & family gi shopping.. buleh tahan gak suar n baju kat kedai poney, renew, guess kid tu. ade jek yg aku muat.. muakakakakkakaaaa

hak ah.. bersiap sedia la ko.. banyak gamba nak kena cek/edit tu... adoi

8:58 PM  
Blogger ...$weE+ 666... said...

hepi belated befday, israf. sori kak zie bleh terlupa nak wish awal2, walhal kak zie mmg tahu befday israf. cuma nyer mungkin penat sgt masa gathering tu buat kak zie terlupa. sori ye...

kak zie doakan israf smakin matang melayari hidup yg penuh struggle ni. muda lagi tu, baru 27, banyak lagi nak tempuh. smoga bahagia di samping isteri yg cantik+setia dan anak yg juga cantik+memperkukuhkan ikatan kasih sayang dlm rumahtangga israf...

12:13 AM  

Post a Comment

<< Home