Tuesday, April 03, 2007

to all my frens

Kekawan..aku ader satu citer best..smalam aku g alamanda bersama anne and aleeya..niatnya nak carik seluar jeans...sbb..seluar jeans aku yg lama ini sudah terkoyak..bukanlah koyak di kawasan2 sensitive...koyak kat lutut ajer..actually takder laa aper sangat pun...tapi cam improper laaa kan nak pakai jeans koyak2...rock tue rock jugak..imej jaga beb..dah 3 1/2 tahun pun umur jeans tue..baper juta kali dah masuk washing machine..ehehehe..balik pada citer asal..aku g ler kedai levi's nehh...aku tanya aaa pasal seluar jeans levi's copper nie...mahal beb..tapi lawa..korang tahu dier jawab cam nak taknak ajer..pastu ader plakkz staff tue cakap camnie.."u angkat aaa 512 nie..murah ajer"...aku dah panas hati dah time tue...koman sangat ker aku nehh...aku tahu aaa aku pakai jeans lusuh and koyak2...tapi levi's beb..kalau takder 200 tak yah cakap aaa nak beli levi's...ko tue pakai levi's ker?...aku tgk ko tak pakai levi's pun...tak mampu beli levi's..takyah aa prejudis..treat laa every customer yg datang kedai tue sama ajer..diorang pakai selekeh ker..aper ker..sumer sama...tak perlu buat camtu..pasal anne plakkz...muka dier start berubah biler tgk muka staff itteeuuwww yg kering kontang takder perasaan camtu...trus ilang semangat dier nak beli jeans..tapi ader laaa org tue..sempat ler jugak dier sambar kasut dier...cis cis cis...pompuan nie..senang btol laaa nak beli kasut...tak cam lelaki..jeles aku..oklah..aku nak gerak...nak g sg wang..pegi kedai levi's feveret aku..nak test macam2 jenis jeans levi's...huhuhuhuhuhu...to all levi'sian out there..peace!!

4 Comments:

Blogger ~aNNa~ said...

weh senul levi's alamanda mmg mcm haram! jgn tatau. jgn kan ko, laki aku pun slalu kena beb. nak kata depa ni celik...tak nampak kot laki aku pakai frm top to toe muhammad ali's collection. biasa la...salesgurl alamanda mmg poyo la beb

5:08 PM  
Blogger happy2gether said...

tak perasan salesgirl kat situ cenggitu, ada teman zaimi survey kat alamanda aritu, tp tak beli time tu.
tp zaimi dpt beli kat US murah giler , kami suker beli brg best tp at value price, boley gitu?

12:40 AM  
Blogger Hasanul Israf bin Mohamad Ibrahim said...

boleh mai...alah membeli..menang memakai..beli mahal takper...janji puas hati..tak gitu mai...

8:58 AM  
Blogger ...$weE+ 666... said...

kak zie sama dgn mai. suka beli levi's tak kira la kat butik ke, kat bundle ke... janji mesti levis! ntah kenapa suka sgt dgn levi's ni... selesa! skrg ni ada aroun 6pairs of my faveret levi's jeans yg still tak muat nak pakai. bila tengok rasa nak nangis tau. sbb 6pairs levi's tu very rare & hard to get elsewhere... *warghhh~*

pasal salesman/girls yg boddo sombong tu, jangan dilayankan senul oiii... kak zie lagi suka yg kerek, sbb confirm kak zie akan beli kat situ purposely nak bgtahu yg aku ni ada duit sey! tak reti?

hehehe...

11:49 PM  

Post a Comment

<< Home